کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی، تکنیکی است که در IML برای مقابله با سلولیت و چربی های موضعی استفاده می شود. این یک روش با حداقل تهاجم است که شامل استفاده از گاز دی اکسید کربن به صورت زیر جلدی از طریق نفوذهای کوچک در بافتهای درگیر است.

 

تزریق زیر جلدیِ مقادیر قابل توجهی از گاز کربنیک در سطح زیر پوستی، باعث زیاد شدن سریع گاز در ناحیه می شود و این امر باعث ظهور فوری احساس گرما در منطقه و افزایش فشار جزئی اکسیژن می شود.

این ماده همچنین باعث ایجاد اثر لیپولیتیک می شود. زیرا با القاء سیستم عصبی سمپاتیک مستقل از انتشار سروتونین ، برادیکین ، هیستامین و کاتکول آمین ها در سطح محلی بر روی گیرنده های بتا-آدرنرژیک عمل می کند ، که بخصوص در گیرنده های بتا 2 غشاء عمل می کنند. سلولهای چربی و لیپولیز را القا می کنند. همچنین باعث بهبود جزء فیبروز سلولیت می شود.

 

درمان کربوکسیتریپل برای سلولز و فلاکتیدز

تکنیک کربوکسی تراپی بسیار ساده است. این کار از طریق تجهیزات ویژه طراحی شده، انجام می شود که به شما امکان می دهد سرعت جریان و زمان تزریق را کنترل کنید و همچنین میزان دوز تجویز شده را نیز کنترل کنید. چندین تزریق با یک سوزن با قطر کوچکتر از انسولین اعمال می شود.

 

گاز به سرعت در بافتهای مجاور پخش می شود. این امر عوارض جانبی ندارد ، به جز یک درد جزئی و زودگذر در ناحیه کاربرد و قرمزی کوچک که چند دقیقه طول می کشد. همچنین می توانیم برخی اکیسموز کوچک را در نقطه سوراخ مشاهده کنیم که طی چند روز از بین می رود.

 

تجربه پزشکان ما نشان داده است که ترکیبی از کربوکسی تراپی حجمی به همراه استفاده از روش درمانی زیر جلدی میکرو الوئول بصورت نمایی نتایج را بهبود می بخشد ، زیرا از یک طرف ، نفوذ جریان بیشتر CO2 مزایای موجود در مناطق تحت درمان را افزایش می دهد و از طرف دیگر ، درمان زیر پوستی میکرووالولار یا ماساژ به طور موثر CO2 را از طریق بافت ها توزیع می کند ، بنابراین درمان را بهینه می کند. این ترکیب توسط پزشکان زیبایی زیبایی IML ساخته شده است و Cellu-Shape نامیده می شود.

 

کربوکسیتراپی چگونه انجام می شود؟

تکنیک بسیار ساده است. این کار از طریق تجهیزات ویژه طراحی شده انجام می شود که به شما امکان می دهد میزان جریان ، زمان تزریق را کنترل کرده و دوز تجویز شده را نیز کنترل کنید. چندین تزریق با یک سوزن با قطر کوچکتر از انسولین اعمال می شود. گاز به سرعت در بافت های مجاور پخش می شود.

 

این عوارض جانبی ندارد ، به جز یک درد جزئی و زودگذر در ناحیه کاربرد و قرمزی کوچک که چند دقیقه طول می کشد. همچنین می توانیم برخی از اکیسموز کوچک را در نقطه سوراخ مشاهده کنیم که طی چند روز از بین می رود.

 

تعداد جلسات و بازخورد پس انداز

تعداد جلسات متغیر است و به خصوصیات و نیازهای خاص هر بیمار بستگی دارد. اما حداقل 15 مورد استفاده شده ، 2 یا 3 بار در هفته ضروری در نظر گرفته می شود.

 

پس از پایان جلسه ، بیمار می تواند به فعالیت های روزمره خود بپیوندد و از 24 ساعت بعد از قرارگیری در معرض آفتاب خودداری کند.


توضیحات بهداشتی تزریق ,کوچک ,کربوکسی ,درمان ,کنترل ,باعث ,کربوکسی تراپی ,کنترل کنید ,قرمزی کوچک ,ناحیه کاربرد ,توانیم برخی ,نقطه سوراخ مشاهده ,عوارض جانبی ندارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرکز فروش فلزیاب | طلایاب | دفینه تولید محتوا و ایمیل مارکتینگ namasite.ir انجمن تفریحی ، فرهنگی و علمی SOAR دانلود اپلیکیشن من رشته کاراته Alireza Aron official website