هر چه انرژی بیشتری داشته باشید، خلاق‌تر می‌شوید و قطعاً هر چه خلاق‌تر باشید، در انتهای روز احساس رضایت بیشتری خواهید داشت.به جای آن که خسته و دلزده از محل کار به منزل بروید، با روحیه بهتر و سرحال‌تری عازم خواهید شد. برای حفظ و افزایش انرژی در محل کار و جلوگیری از خستگی، راه‌های زیادی وجود دارد. شاید هر یک از راه‌های زیر تأثیر اندکی داشته باشد، اما مجموع آنها می‌تواند به بالا رفتن سطح تحمل شما کمک کند و از شما کارمند خستگی‌ناپذیری بسازد.برای جلوگیری از خستگی هنگام کار، این مطلب از آکاایران را بخوانید.

جلوگیری از خستگی هنگام کار با این روش ها

 

1. موفقیت های کوچکتان را یادداشت کنید:

اگر شما روی پروژه ی طولانی مدتی کار می کنید انتظار طولانی برای موفقیت برایتان سخت است. به جای آن روی موفقیت ها و پیشرفت های کوچک تمرکز کنید

2. نظرات را بیان کنید:

قبل از اینکه کارتان را شروع کنید با راه حل هایی مواجه می شوید که به آنها نیاز دارید، مثل اینکه حقیقت را در یابید و احساس را رها کنید. این آسان ترین کار است که متوجه شوید چه چیزی باعث استرس شما می شود.

3. میان روز استراحتی داشته باشید:

نشستن تمام طول روز هم به ذهن و هم به بدن صدمه میزند، قبل از این که خسته شوید سعی کنید در طول کار استراحت 15 دقیقه ای داشته باشید.

4. راه حل های سودمندی پیدا کنید:

شرکت شما آخرین تکنولوژی روز را ندارد و رئیس شما امکان عیب زدایی از کار را نمی دهد، این وظیفه شماست که تکنولوژی جدیدی پیدا کنید که باعث ذخیره زمان شما شود. به روز باشید و خارج از بخش خودتان از دیگران سوال بپرسید که چه در صنعت میگذرد.

5. مراقب بدن و ذهنتان باشید:

درد می تواند یکی از نشانه های خستگی از کار و استرس باشد، این درد ها شامل خواب آلودگی، عدم تمرکز و اختلال خواب باشد. شما اهمیت درست غذا خوردن و ورزش کردن را می دانید پس به آن عمل کنید. تمرین یوگا یکی از راههای بهبود سلامتی است که پیشنهاد می شود.

6. بعد از ساعت کاری خاموش باشید:

بدون شک 24 ساعته در اختیار کار بودن خسته کننده خواهد بود. با رئیستان هماهنگ باشید که شما بعد از ساعت کاری در دسترس نیستید، مگر در شرایط خاص. محدودیتی برای خواندن پیام و ایمیل های خود تعیین کنید.

 

منبع : آکاایران


روانشناسی مثبت داشته ,جلوگیری ,خستگی ,شوید ,موفقیت ,هنگام ,خستگی هنگام ,ساعت کاری ,پیدا کنید ,داشته باشید ,برای جلوگیری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دور ایران بگردیم!!! املاک خانی پی سی وی پی ان گردشکده دکتر مریم میرزایی مقدم انجام پروژه های پزشکی گشتا صنعت اصفهان ابرک تخفیف ویژه